background

Een organisatie in ontwikkeling

Kairon Gnothi Management (in 2010 opgericht door Rick Heerdink en Hans Schuur) is gespecialiseerd in
programma- en projectmanagement. We helpen klanten bij uiteenlopende veranderingen hun doelen te
realiseren, samenhang aan te brengen en waar nodig de samenwerking te verbeteren. Wij bieden diensten op
het gebied van projectmanagement, projectondersteuning of interim-management.

Alles is continu in beweging en verandert voortdurend. Wil je als organisatie overleven, dan moet je mee
bewegen en durven te veranderen. Vanuit de passie voor ons vak en onze expertise zijn wij partner in business
voor klanten die up-to-date willen blijven. We initiëren, organiseren, implementeren en verankeren
veranderingen. We kunnen instappen op elk moment in een traject, afhankelijk van de behoefte van onze klant.
Graag denken we mee vanaf de start. Hierdoor leggen we bij onze klant een stevig projectfundament neer.
Onze no-nonsense aanpak wordt door onze klanten gewaardeerd.

We onderscheiden ons door buiten de gebaande paden te durven en willen werken. Dit doen we altijd vanuit onze
intrinsieke drijfveer om onze klant naar een hoger niveau te brengen. We bijten ons vast in de complexiteit
van projecten en brengen orde in chaos. Hierbij houden we continu oog voor de mens.
Het proces goed managen en zorgen voor een goed eindresultaat is onze kracht!

Wij zoeken partners en collega’s met passie en drive

Onze business groeit. Dat willen we graag in goede banen leiden, samen met partners en collega’s met een
vergelijkbare passie en drive.

Als partner of collega bij Kairon Gnothi Management geef je mede vorm aan de verdere groei van de organisatie.
Je krijgt alle ruimte om te ondernemen, te leren en te ontwikkelen. Je moet het zelf doen, maar we denken
met je mee en bieden je de nodige faciliteiten.
Ontwikkeling is bijvoorbeeld mogelijk richting projectsupport of projectmanagement, waarbij je qua zwaarte
en senioriteit kan groeien.

Spreekt ons verhaal je aan? Neem contact met ons op om te zien wat we voor elkaar kunnen betekenen.

 

KG Management B.V.    Scheidingsweg 74     6525 TC Nijmegen    info@kgmanagement.nl    www.kgmanagement.nl
IBAN NL18RABO 0156463059    BIC RABONL2U    KVK 09219926 BTW   NL822245929B01

 

Volg hier ons laatste nieuws!

  

(5 november 2014) 

> KG Management & Advectas starten Advectas Benelux!

KG Management B.V. levert high level Business Process Consultancy en Projectmanagement diensten.

Advectas SA is de leidende dienstverlener in Scandinavië op het gebied van Business analytics, BI software

en Management rapportage.

Met heel veel plezier kunnen wij u vertellen dat KG Management en Advectas besloten hebben een vestiging

van Advectas voor de Benelux te openen.

Eind oktober zijn onze voorbereidingen afgerond en wij zijn trots u hierbij te melden dat Advectas Benelux

haar kantoor heeft geopend in Nijmegen.

 

Advectas Benelux levert doelmatige, krachtige en tijdige beslissingsondersteunende oplossingen aan besluitvormers

op het gebied van: Consulting, Planning, Budgettering, Analyse en Rapportage.

 

Onze focus is: "klanten faciliteren om dagelijks succesvol de juiste beslissingen te kunnen nemen"

...of in het kort: ADVECTAS, Excellence in your decisions 


 

(15 augustus 2014) 

> Nu ook Project Support Office dienstverlening!

 Komt u door de hoge administratieve druk niet toe aan uw taken als Projectmanager?

 Wij nemen u het werk graag uit handen!

 Per 1 september 2014 gaan wij van start met onze Project Support Office dienstverlening.

 Houd deze site in de gaten. Er volgt snel meer informatie.

 

 Wenst u nu al meer informatie?

 Bel ons dan vandaag nog!

 Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer: +31 (0) 24 82 00 318 of via e-mail aan info@kgmanagement.nl